błąd 575

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • xwojto
    Classic
    • 2010
    • 8

    błąd 575

    aras_,
  • wilq
    Drive
    • 2009
    • 62

    #2
    błąd 575

    Witajcie, wyszukiwarka nie działą więc jeśli moglibyście mi podpowiedzieć co to za błąd
    00575 intake manifold pressure
    08-10 limit costam


    Z góry dziekie za podpowiedz.
    sorki za brak polskich liter

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3


      Ten limit cos tam to najwazniejsze :twisted:

      Kierownice sie zapiekaja pewnie
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • wilq
        Drive
        • 2009
        • 62

        #4
        Aha dokładnie jest tak:

        Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.lbl
        Part No: 3B1 907 401 B
        Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D01
        Coding: 03011
        Shop #: WSC 05314

        Part No: 00010059
        Component: 130 106CC150_1.V5A240891185
        WVWZZZ3BZ2E190850 VWZ7Z0A4198257

        1 Fault Found:
        00575 - Intake Manifold Pressure
        08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
        Readiness: N/A

        Wielkie dzieki za wszelkie info
        sorki za brak polskich liter

        Komentarz

        • krzynol
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 10965
          • Superb II combi (3T5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          575 - błąd czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym/rurze rozgałęźnej
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz

          • GALL
            Classic
            • 2009
            • 27

            #6
            90%zapieczona kierownica turbiny ja tak miałem
            Objawy Traci moc powyżej 3000obr/min zauważalny spadek mocy poprostu dalej nie chce jechać po wyłączeniu zapłonu wszystko wraca do normy do nastepnego przekroczenia 3000 obr/min
            LAURIN & KLEMENT
            11.2001 fotki
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            Komentarz

            • wilq
              Drive
              • 2009
              • 62

              #7
              W tym wypadku jest brak mocy do 3000, po przekroczeniu jest lepiej.
              Wielkie dzieki za pomoc.
              Gdybym mial dalej problemy zrobie logi dynamiczne i moze wtedy bedzie bardziej pewnie.
              Narazie ide sprawdzic czujnik i ogolnie turbinke czy steruje.

              Pozdrawiam Mariusz
              sorki za brak polskich liter

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                Przekroczona moze byc dolna granica doladowania, a nie klasycznie gorna, wtedy z dolu nie idzie, a gora jedzie, wiekszosc ma na odwrot, tzn dol ciagnie, a nie ma gory.


                Zrob loga dynamicznego na 3-4 biegu i bedzie widac w czym problem
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                Pracuję...